Jak funguje dětská verze aplikace My Air a co když dítě telefon ztratí?

Aplikaci My Air jsme pro děti do 15 let vyladili tak, aby je bankování s ní bavilo a zároveň pro ně byla dostatečně jednoduchá a přehledná. Dítě tak na jednom místě uvidí, kde své kapesné utrácí nebo kdy mu přijde další kapesné od rodičů, a získá možnost si něco pěkného ušetřit.

Dětskou verzi aplikace My Air může dítě používat, pokud má svůj vlastní chytrý telefon. Další možností je nainstalovat ji a s účtem propojit třeba na rodinném tabletu a společně s ním se učit, jak s penězi hospodařit.

K účtu pro dítě, který slouží především k placení, můžete dítěti pořídit vlastní platební kartu nebo nálepku nebo mu na něj můžete posílat kapesné.

Díky účtu na šetření se vaše ratolest může naučit šetřit. Může si na něj ukládat část kapesného nebo peněžní dárky od babičky. V dětské verzi mobilní aplikace My Air pak dítě vedle sebe uvidí účet na placení a účet na šetření jako dvě hromádky, mezi kterými si může peníze přesouvat třeba jen tahem prstu. Na účtu na šetření si pak může nastavit konkrétní cíle, na které si šetří, vybrat k nim hezký obrázek a pak už jen sledovat, jak mu to šetření jde.

Aplikaci pro dítě propojíte raz dva přímo ve své dospělácké aplikaci, a to v detailu účtu pro dítě v části Profil a nastavení. Více o propojení najdete v tomto návodu v Poradně.

Co když dítě ztratí mobil s propojenou aplikací?

Pokud si dítě mobilní aplikaci z telefonu smaže nebo svůj telefon s aplikací ztratí, lehce ji zablokujete v internetovém bankovnictví v části Nastavení / Aplikace / Správa zařízení. Tady stačí kliknout na aplikaci, kterou jste ztratili, a poté zvolit Chci aplikaci zablokovat.

Pro odebrání aplikace už jen kliknete na ikonu křížku, který uvidíte po pravé straně u konkrétní aplikace. Internetové bankovnictví vás povede.

Ztrátu telefonu, ve kterém mělo dítě mobilní aplikaci, nám také můžete nahlásit na čísle +420 547 134 134.

Poradna