Jaké situace musím řešit na pobočce?

Některé věci zatím nejde vyřešit jen přes internetové bankovnictví nebo mobilní aplikaci. Těch, kvůli kterým potřebujeme, abyste přišli na pobočku, je ale opravdu jen pár:

  • Když přijdete o svůj telefon i se SIM kartou s vaším původním číslem a budete si potřebovat nastavit nové telefonní číslo.
  • Jestli si nutně potřebujete vybrat peníze bez platební karty a potřebujete od nás vkladový nebo výběrový kód.
  • Valnou většinu našich vkladomatů najdete na našich pobočkách. Pár z nich se ale nachází i mimo pobočky.
  • Pokud řešíte dědictví a chceme vidět rozhodnutí soudu.
  • U některých žádostí o kontokorent, půjčku nebo hypotéku, když vás k tomu v žádosti vyzveme.
  • Pokud budete chtít provést platbu nad 5 milionů korun.

Může se stát, že ve výjimečných případech bude třeba, abyste navštívili pobočku i mimo výše uvedené situace. Pokud byste potřebovali poradit, napište nám zprávu a vše společně vyřešíme.

Pomohla vám tato odpověď?
zpět

Další témata