Záruka spokojenosti

Tuto službu jsme se rozhodli zavést proto, že věříme, že by člověk neměl platit za něco, co nefunguje tak, jak má. Díky ní nám totiž můžete dát rychle vědět, že jsme někde udělali chybu, a za službu, která neproběhla tak, jak jsme slíbili, si vrátit poplatek. Dobrým příkladem je porouchaný bankomat. Pokud jste kvůli našemu rozbitému bankomatu nuceni vybrat si z cizího bankomatu a my vám za to naúčtujeme poplatek, můžete si jej vrátit.

Poplatek si můžete hravě vrátit:

V internetovém bankovnictví
nebo v mobilní aplikaci
Účty a karty / Historie plateb
Kliknete na symbol popelnice u poplatku na detailu platby.

Na Chytrém přehledu ťuknete na svůj běžný nebo spořicí účet. Dále kliknete na symbol popelnice u poplatku na detailu platby.

Poplatek si můžete vrátit třikrát za kalendářní rok. Můžete si vrátit jen takový poplatek, který jsme vám naúčtovali za posledních 30 dní. Starší poplatek už vrátit zpět nedokážeme. Stejně tak vám nedokážeme poplatek vrátit, pokud na svém účtu budete mít mínusový zůstatek.

Poradna