Potvrzení o platbě
Pokud potřebujete potvrzení o proběhlé platbě, získáte ho z pohodlí domova ve svém bankovnictví.
Pokud potřebujete potvrzení o proběhlé platbě, získáte ho z pohodlí domova ve svém bankovnictví.
Potvrzení o platbě si vystavíte snadno v mobilní aplikaci.



Pro vystavení potvrzení o platbě kartou je nejdříve nutné, aby byla platba zaúčtovaná. Jak to poznáte, zjistíte v návodu Jak probíhá platba kartou.
Potvrzení vám zpravidla pošleme do 10 minut na váš mail, který u nás máte vedený, a také jako zprávu do bankovnictví.
Pokud si budete přát potvrzení ze svého už zrušeného účtu nebo v angličtině, stačí, když nám to napíšete zprávou ze svého internetového bankovnictví, mobilní aplikace nebo na mail info@airbank.cz. Ve zprávě nám také prosím napište číslo účtu, ze kterého a na který jste platbu posílali, částku a datum provedení. Pokud se jednalo o platbu kartou, napište nám poslední 4 čísla karty, ze které platba proběhla.
Jestli si chcete vystavit, že u nás máte nastavený trvalý příkaz, inkaso nebo SIPO, to v mobilní aplikaci neuděláte. V případě, že stojíte o potvrzení konkrétní platby, která už odešla jako pravidelná, požádáte o něj přímo v mobilní aplikaci podle postupu na začátku tohoto návodu.
Přímo na detailu inkasa, příkazu SIPO nebo trvalého příkazu si také můžete zatrhnout, že chcete dostávat potvrzení o každé platbě, která v rámci pravidelných plateb odejde. Zvládnete to v mobilní aplikaci přes Menu / Platby a karty / Pravidelné platby. Následně si zvolíte Trvalé platby, Inkasa nebo SIPO a na detailu platby ťuknete na ikonu tužky nebo tlačítko Upravit. Dále už jen zaškrtnete Poslat potvrzení mailem a zprávou do bankovnictví a změny uložíte.
V případě, že pravidelné zasílání potvrzení o proběhlé platbě máte a už si je nepřejete, stačí na stejném místě danou možnost odškrtnout a uložit.