Rozpracovaná žádost

Pokud se kvůli podpisu nemusíme vidět na pobočce, žádost tady raz dva dokončíte.

Ještě nejste klientem

Jestli ještě nejste naším klientem, žádost dokončíte na našich stránkách dole v odkazu Pokračovat v žádosti. Budete pro to potřebovat kód rozpracované žádosti, který jsme vám mailem poslali.

Pokračování v rozpracované žádosti

Rozpracovanou žádost lehce najdete v internetovém bankovnictví v části Nastavení (1). Tam vlevo ťuknete na Žádosti a smlouvy (2) a poté Rozpracované žádosti (3).

Jak podepsat smlouvu a dodatek v internetovém bankovnictví

Smlouvu nebo dodatek podepíšete lehce v internetovém bankovnictví na stejném místě, jako na obrázku výše. Kliknete Nastavení / Žádosti a smlouvy / Rozpracované žádosti — Ukázat a podepsat.

Podpis v internetovém bankovnictví neznamená smlouvu vytisknout, ručně podepsat a poslat v příloze. Smlouvu podepíšete elektronicky přímo v žádosti v internetovém bankovnictví na počítači.

Následně stačí vyplnit heslo a přepsat SMS kód. Nebo žádost potvrdíte v mobilní aplikaci.

Storno rozpracované žádosti

Pokud budete chtít stornovat žádost, kterou máte ve svém internetovém bankovnictví rozpracovanou, zvládnete to v části Nastavení / Žádosti a smlouvy / Rozpracované žádosti.

Jestli ještě nejste našim klientem, žádost zrušíte na našich stránkách dole v odkazu Pokračovat v žádosti. Budete pro to potřebovat kód rozpracované žádosti, který jsme vám mailem poslali.

Když žádost nezrušíte vy, uděláme to sami automaticky po 30 dnech.

Poradna