Rozpracovaná žádost
Pokud se kvůli podpisu nemusíme vidět na pobočce, žádost tady raz dva dokončíte.
Pokud se kvůli podpisu nemusíme vidět na pobočce, žádost tady raz dva dokončíte.
Jestli ještě nejste naším klientem, žádost dokončíte na našich stránkách dole v odkazu Pokračovat v žádosti. Budete pro to potřebovat kód rozpracované žádosti, který jsme vám mailem poslali.
Rozpracovanou žádost lehce najdete v internetovém bankovnictví v části Nastavení (1). Tam vlevo ťuknete na Žádosti a smlouvy (2) a poté Rozpracované žádosti (3).
Smlouvu nebo dodatek podepíšete lehce v internetovém bankovnictví na stejném místě, jako na obrázku výše. Kliknete Nastavení / Žádosti a smlouvy / Rozpracované žádosti — Ukázat a podepsat.
Podpis v internetovém bankovnictví neznamená smlouvu vytisknout, ručně podepsat a poslat v příloze. Smlouvu podepíšete elektronicky přímo v žádosti v internetovém bankovnictví na počítači.
Následně stačí vyplnit heslo a přepsat SMS kód. Nebo žádost potvrdíte v mobilní aplikaci.
Pokud budete chtít stornovat žádost, kterou máte ve svém internetovém bankovnictví rozpracovanou, zvládnete to v části Nastavení / Žádosti a smlouvy / Rozpracované žádosti.
Jestli ještě nejste našim klientem, žádost zrušíte na našich stránkách dole v odkazu Pokračovat v žádosti. Budete pro to potřebovat kód rozpracované žádosti, který jsme vám mailem poslali.
Když žádost nezrušíte vy, uděláme to sami automaticky po 30 dnech.