Vkládal jsem peníze na účet a nepřipsaly se mi

Pokud vám na účet nedorazily peníze, které jste vkládali pomocí vkladového bankomatu, od nás, od Komerční banky nebo od Moneta Money Bank dejte nám o tom co nejdříve prostřednictvím formuláře a vše společně zkontrolujeme.

Když vkládáte peníze v době odstávky našich systémů, připíšou se na účet následující pracovní den. Tuto informaci uvádíme i na bankomatu před samotným vložením.

K tomu budeme potřebovat:

  • označení či umístění bankomatu, do kterého jste peníze vkládali
  • poslední 4 čísla karty, kterou jste použili
  • datum a čas vkladu
  • částku, kterou jste vkládali a částku, která vám na účtu chybí
  • fotku stvrzenky s unikátním číslem vkladu, pokud ji máte

Neúspěšné vklady řešíme s nejvyšší prioritou. Jakmile nám formulář dorazí, bankomat zkontrolujeme a do 2 pracovních dní se vám ozveme s dalším postupem.

Nebo v případě, že to zjistíte rovnou na pobočce, tak oslovte přímo naše bankovní asistenty. Oni už ví, co dělat a situaci vám pomohou vyřešit.

Poradna