Zaplacené zboží neodpovídá mé objednávce

Pokud vám dorazilo jiné zboží než to, které jste si objednali, nebo neodpovídá očekávané kvalitě, zkuste se prosím nejdříve spojit s obchodníkem. Ten by vám měl nabídnout vhodnou náhradu nebo vrátit peníze.

Jestli se vám s ním nepodaří domluvit na výměně zboží nebo vrácení peněz, napište obchodníkovi adresu, na které je zboží připraveno k vyzvednutí, aby měl možnost si špatné zboží vyzvednout.

Následně nám dejte vědět pomocí formuláře.

Potřebovat budeme:

  • údaje o platbě, jako jsou datum, částku, a poslední 4 čísla karty, kterou jste zaplatili
  • detailní popis odlišnosti zboží, například jiná velikost, materiál, barva, apod.
  • fotografii doručeného zboží
  • původní objednávku nebo fakturu, ideálně s fotografií objednaného produktu
  • společnou komunikaci s obchodníkem a zprávu, ve které mu nabízíte zboží k vyzvednutí

Jakmile k nám formulář dorazí, s celou situací se seznámíme a ozveme se vám, co nejdříve to bude možné. Společně se pak domluvíme na dalším postupu.

Poradna