Zaplatil jsem kartou podvodníkovi a chci platbu stornovat

Provedenou platbu kartou již stornovat nedokážeme, tak stejně nedokážeme ani určit, zda se skutečně jedná o podvodníka. Obchodníkovi vždy musíme dát prostor pro dodržení toho, co vám slíbil.

Pokud jste objednávali nějaké zboží či službu, vyčkejte, prosím na to, zda vám dorazí do termínu, který obchodník uváděl.

Jestliže obchodník sám lhůtu neuváděl, musíme mu dát čas alespoň 30 dní. Pokud ani po uvedené lhůtě zboží nepřijde, napište nám prostřednictvím formuláře a mrkneme na to společně.

K tomu prosím připojte:

  • termín, do kdy mělo být zboží dodané (datum doručení nebo lhůtu, kterou uváděl obchodník v objednávce či ve svých obchodních podmínkách)
  • původní objednávku, případně fakturu (pokud ji již nemáte nebo vám žádná nedorazila, pak detailní popis objednaného zboží, značku, barvu, velikost, typ, případně jakoukoliv fotografii stejného zboží)
  • vaši společnou komunikaci s obchodníkem, případně vaše samotné zprávy, jestli obchodník nereaguje
  • údaje o platbě, jako jsou datum, částku a poslední 4 čísla karty, kterou jste zaplatili

Jakmile k nám formulář dorazí, s celou situací se seznámíme a ozveme se vám, co nejdříve to bude možné. Společně se pak domluvíme na dalším postupu.

Jestli máte obavy o údaje ze své karty, které jste obchodníkovi poskytli a obáváte se, že nejsou v bezpečných rukou, raději kartu ihned zamkněte.

Také se můžete mrknout na 7 tipů, jak nenaletět při nákupech na e-shopech.

Poradna