Záruka spokojenosti

Tuto službu jsme se rozhodli zavést, protože věříme, že lidé by neměli platit za něco, co nezafungovalo tak, jak má.

Díky Záruce spokojenosti nám můžete dát rychle vědět, že jsme někde udělali chybu, a za službu, která neproběhla tak, jak jsme slíbili, si můžete poplatek vrátit. Je to vlastně taková forma reklamace — vy nám řeknete, že jste s něčím nebyli spokojeni, a proto za to nechcete platit. My vám vrátíme poplatek a zapracujeme na tom, aby všechno zase co nejdříve fungovalo tak, jak má. Proto vás prosíme, abyste nám vždy, když využijete Záruku spokojenosti, napsali i její důvod. Jen tak budeme moci naše služby zlepšit.

Kdy využít Záruku spokojenosti

Záruku spokojenosti můžete využít například:

  • Když je porouchaný náš nebo sdílený bankomat a musíte si vybrat z jiného.
  • Pokud si necháte zaslat výpis nebo PIN ke kartě poštou a nedorazí vám.
  • Jestli jsme vám naúčtovali poplatek za vydání další nové karty, která vám nedorazila.

Jaké poplatky lze vrátit

Vrátit si můžete poplatky, které jsme vám naúčtovali my a uvidíte u nich symbol popelnice. To znamená, že jste využili jednu z volitelných nebo příležitostných služeb. Najdete je v našem ceníku.

Poplatek si můžete vrátit třikrát za kalendářní rok. Půjde to pouze u poplatku, který jsme vám naúčtovali v posledních 30 dnech. Starší poplatek už vrátit zpět nedokážeme. Stejně tak vám nedokážeme poplatek vrátit, pokud na svém účtu budete mít mínusový zůstatek.

Jak na vracení poplatku

Poplatek si můžete hravě vrátit v internetovém bankovnictví v části Účty a karty / Historie plateb. Zvolíte si platbu, u které jsme vám poplatek naúčtovali a kliknete na symbol popelnice. Následně se vám částka vrátí na váš účet. Vracení poplatku poznáte tak, že bude přeškrtnutý.

Poradna