Klienti Air Bank už nemusí čekat na fyzické dodání platební karty. Mobilem můžou začít platit okamžitě

Air Bank svým klientům nově umožňuje, aby si platební kartu zdigitalizovali pro placení mobilem ihned poté, co si o ni zažádají. Tuto novou službu mohou klienti využít, nejen když si žádají o zcela novou kartu, ale také když potřebují vydat kartu náhradní.

„Možnost nahrát si novou kartu do telefonu a začít s ní ihned platit v obchodech ocení zejména noví klienti, kteří si účet u Air Bank otevřou úplně poprvé. Dříve totiž museli s placením týden počkat, než jim plastová karta přišla do poštovní schránky. Nově ale mohou platit už od prvního dne v Air Bank. Stačí jim k tomu chytrý telefon, který podporuje funkci placení,“ říká Filip Zavřel, vedoucí Oddělení každodenních služeb Air Bank.

Nová služba se ale může hodit i stávajícím klientům banky. A to například v situaci, kdy svojí nebo cizí vinou přijdou o platební kartu a budou potřebovat vydat kartu náhradní. Pokud klient využívá chytrý telefon s funkcí placení, může si do mobilu náhradní kartu ihned nahrát a bez nutnosti čekat na plastovou kartu pokračovat v bezkontaktním placení. Nahrání nové karty pro placení mobilem klienti jednoduše provedou v aplikaci My Air.

Platby mobilem v Air Bank využívá už 173 tisíc klientů. Banka měsíčně vydá v průměru 20 tisíc nových nebo náhradních platebních karet. Klienti Air Bank si mohou bezplatně požádat o dvě platební karty a jednu platební nálepku. Náhradní karta je také vždy zdarma.

Zpět na tiskové zprávy