Snížit splátku, zvýšit splátku nebo změnit termín splácení své půjčky zvládnou klienti Air Bank jednoduše a zcela zdarma v internetovém bankovnictví, a to již od spuštění služby. A tuto možnost opravdu využívají. V průměru si splátku půjčky měsíčně změní více než dva tisíce klientů banky. Nyní budou mít klienti přístup ke správě své půjčky ještě jednodušší, a to přímo přes mobilní aplikaci My Air. V aplikaci si mohou nově také sjednat nebo zrušit pojištění schopnosti půjčku splácet.
„Bankovní aplikace je pro řadu lidí nejen první volbou pro platby a celkové hospodaření s financemi, ale je to také preferovaný způsob žádosti o půjčku. Přes mobil o půjčku v Air Bank žádá už přes šedesát procent klientů, a proto jim chceme stejným způsobem umožnit, aby si tam mohli půjčku i flexibilně spravovat,“ říká Veronika Benešová, vedoucí oddělení Doplňkové finanční služby Air Bank.
Změna výše splátky (a tedy i doby splácení) nebo změna termínu, kdy odchází pravidelná splátka, patří mezi nejčastější klientské úpravy parametrů půjčky. Ty tak mohou klienti nově pohodlně zařídit i v aplikaci My Air. Další funkce, jako jsou například odklad splátek až o dva měsíce, bezplatné mimořádné splátky nebo předčasné splacení půjčky zdarma, které mají klienti zatím dostupné v internetovém bankovnictví, plánuje banka do aplikace přidat do konce letošního roku.
Kontakt
Jana Pokorná / tisková mluvčí
Air Bank / člen skupiny PPF
Evropská 2690/17 / 160 00 Praha 6
T +420 776 786 801 / E novinari@airbank.cz