Zonky osvěží kampaň novými televizními spoty. Ukáže v nich, na co si lidé v létě nejčastěji plánují půjčit

Zonky

P2P platforma Zonky přes léto rozšíří svou současnou kampaň sérií nových televizních spotů. Představí v nich časté účely, pro které si Češi plánují během letních měsíců požádat o půjčku. Týkají se zvelebování domova i zahrady a ukazují, že půjčit si na Zonky mohou klienti opravdu na cokoliv.

Zonky se při tvorbě nových spotů inspirovalo výsledky květnového průzkumu agentury IPSOS. Podle nich totiž Češi během letních měsíců plánují kromě dovolené vynaložit větší výdaje (více než 10 tisíc korun) především na nové vybavení svých domácností a jejich rekonstrukce, ale také na pořízení nového zahradního vybavení. Část dotázaných bude své plány financovat právě s pomocí půjčky.

Nové reklamní spoty proto přesouvají děj do venkovního, byť ateliérového prostředí. Herec Petr Buchta v hlavní roli v nich radí svému sousedovi, jak si stejně jako on sám může díky půjčce od Zonky usnadnit domácí práce i nákup užitečného vybavení, konkrétně zahradního traktůrku, tepelného čerpadla nebo venkovních žaluzií. Spoty s letními účely půjček Zonky doplňují současnou kampaň na pořízení skútru, nábytku a spotřebičů do domácnosti a dokazují, že s výhodnou online půjčkou od lidí lidem je možné financovat prakticky vše.

Nové televizní reklamy uvidí diváci postupně v následujících měsících. Jedná se o tyto spoty:

  • Nový spot „Venkovní žaluzie“ najdete tady: https://youtu.be/udaEPjApmAQ
  • Nový spot „Tepelné čerpadlo“ najdete tady: https://youtu.be/v-R0ar_xqkg
  • Nový spot „Zahradní traktůrek“ najdete tady: https://youtu.be/dZWxNfifZuY

Na přípravě televizních spotů se vedle interního komunikačního týmu Zonky podílela kreativní a produkční agentura Sunny Jim & friends a režie se opět ujal Jarek Plouhar.

Kontakt

Jana Pokorná / tisková mluvčí
Air Bank / člen skupiny PPF
Evropská 2690/17 / 160 00 Praha 6
+420 776 786 801 / E novinari@airbank.cz

Zpět na tiskové zprávy