Heslo do mobilní aplikace

Heslo si volíte už při spárování mobilní aplikace s internetovým bankovnictvím. Nejčastěji se jedná o šestimístnou číselnou kombinaci. Pokud vám současné heslo nevyhovuje, můžete si ho jednoduše změnit.

Heslo jsem zapomněl, potřebuji nové

Pokud heslo zapomenete, nic se neděje. Na přihlašovací stránce do mobilní aplikace ťukněte na Zapomněli jste heslo? Tam potvrďte obnovu hesla pomocí kódu z SMS a svým obličejem. V posledním kroku už si jen nastavíte heslo nové.

Nové heslo si dobře zapamatujte i v případě, že máte nastavené odemykání a potvrzování otiskem prstu. A to pro případ, že by byly s otiskem prstů nějaké problémy. Jakmile nové heslo zadáte, mobilní aplikace se spustí a můžete ji začít používat.

Heslo znám, ale chci ho změnit

  1. Heslo si změníte ťuknutím na Menu (1).
    Ilustrace: Heslo do mobilní aplikace
  2. Poté v části Nastavení a banka zvolíte Nastavení (2).
    Ilustrace: Heslo do mobilní aplikace
  3. Na stránce v části Bezpečnost uvidíte možnost Změna hesla. Tam stačí u telefonu s iOS ťuknout na šipku (3) a s Androidem na možnost Změnit.
    Ilustrace: Heslo do mobilní aplikace

Pak už jen zadáte své stávající heslo do aplikace, zvolíte si nové a změnu potvrdíte.

Co by se vám mohlo hodit

Pokud jste tak dlouho zadávali chybné heslo, až jste si svou mobilní aplikaci zablokovali, nevěšte hlavu, snadno si ji sami zase odblokujete.

Poradna