Nefunguje mi přihlášení otiskem prstu nebo pomocí rozpoznání obličeje

Poradíme vám, co dělat v případě, když máte problémy s přihlášením pomocí biometrie.

Nefunguje přihlášení otiskem prstu

Jestli se vám do aplikace nedaří přihlásit přes otisk prstu, s největší pravděpodobností bude problém v telefonu, ve kterém jsou vaše otisky uložené. Doporučujeme v nastavení vašeho telefonu smazat uložené otisky a nastavit si je znovu. Poté si přihlašování a potvrzování otiskem vypněte a znovu zapněte i v aplikaci.

Zvládnete to v mobilní aplikaci v části Menu / Nastavení a banka / Nastavení — Přihlášení a potvrzování otiskem.

Může nastat situace, kdy se vám nepodaří v naší aplikaci otisk prstu zapnout. To bývá většinou způsobeno díky migraci dat z jiného telefonu.

V takovém případě je zapotřebí postupovat takto:

  • smažte data pro aplikaci,
  • změňte podepisování na SMS,
  • odinstalujte My Air z telefonu,
  • stáhněte poslední verzi My Air,
  • aplikaci spárujte s internetovým bankovnictvím,
  • změňte podepisování zpět na My Air,
  • zkuste otisk znovu zapnout.

Pokud ani tento návod nepomůže s funkčností otisku prstu, bude potřeba provést tovární nastavení telefonu. Kdyby ani tovární nastavení nepomohlo, tak nám prosím napište a ve zprávě popište, co vše jste zkoušeli.

Nefunguje přihlášení pomocí rozpoznání obličeje

V případě, že se vám nedaří přihlásit do mobilní aplikace za pomoci Face ID, zkuste prosím nejdříve restartovat svůj telefon a následně se znovu přihlásit.

Pokud vám možnost přihlášení přes Face ID vůbec nenaskakuje, přestože ji váš telefon podporuje, přihlaste se do aplikace a zkontrolujte, jestli máte zapnutou možnost Přihlašování a potvrzování pohledem.

To najdete v mobilní aplikaci v části Menu / Nastavení a banka / Nastavení — Přihlášení a potvrzování pohledem.

Když je tato možnost zapnutá, tak při spuštění My Air vidíte na konci pole pro napsání hesla znak Face ID. 

Kdyby se vám i přesto přihlášení přes Face ID nedařilo, napište nám.

Poradna