Změna způsobu potvrzování k účtu
Když chcete zadat platbu nebo provést nějakou změnu na účtu, je někdy potřeba to potvrdit. K tomu slouží mobilní aplikace My Air a SMS kódy.
Když chcete zadat platbu nebo provést nějakou změnu na účtu, je někdy potřeba to potvrdit. K tomu slouží mobilní aplikace My Air a SMS kódy.
Všechny naše služby se snažíme nastavit tak, aby pro vás byly co nejjednodušší, nejpohodlnější a nejbezpečnější. Proto jsme se rozhodli nastavit podepisování plateb přes mobilní aplikaci jako výchozí v případě, že u nás aplikaci máte. Je to z pohledu bezpečnosti nejmodernější způsob a zároveň ušetříte čas s přepisováním kódů z SMS. Platbu prostě jen potvrdíte jedním ťuknutím na mobilu. Pokud by vám to ale přeci jen nevyhovovalo, můžete kdykoliv zase přejít zpět na SMS.
V internetovém bankovnictví si můžete způsob potvrzování změnit v Nastavení / Zabezpečení / Podepisování, kde už si zvolíte způsob, jakým chcete platby nebo změny potvrzovat. Na výběr máte potvrzování v mobilní aplikaci My Air nebo SMS kódy.
Pokud máte trable s přihlášením do internetového bankovnictví, protože jste zapomněli uživatelské jméno nebo heslo, stačí se mrknout do návodu Uživatelské jméno do internetového bankovnictví a Zapomenuté heslo do internetového bankovnictví.
SMS kódy posíláme na primární telefonní číslo, které u nás máte vedené, to si můžete snadno změnit podle návodu Změna telefonního čísla.
Když vám vůbec nechodí upozornění, tedy SMS, maily nebo zprávy do mobilní aplikace, napovíme vám jak si s tím poradit.