Změna způsobu potvrzování k účtu

Když chcete zadat platbu nebo provést nějakou změnu na účtu, je někdy potřeba to potvrdit. K tomu slouží mobilní aplikace My Air a SMS kódy.

Všechny naše služby se snažíme nastavit tak, aby pro vás byly co nejjednodušší, nejpohodlnější a nejbezpečnější. Proto jsme se rozhodli nastavit podepisování plateb přes mobilní aplikaci jako výchozí v případě, že u nás aplikaci máte. Je to z pohledu bezpečnosti nejmodernější způsob a zároveň ušetříte čas s přepisováním kódů z SMS. Platbu prostě jen potvrdíte jedním ťuknutím na mobilu. Pokud by vám to ale přeci jen nevyhovovalo, můžete kdykoliv zase přejít zpět na SMS.

V internetovém bankovnictví si můžete způsob potvrzování změnit v Nastavení / Zabezpečení / Podepisování, kde už si zvolíte způsob, jakým chcete platby nebo změny potvrzovat. Na výběr máte potvrzování v mobilní aplikaci My Air nebo SMS kódy.

Pokud máte trable s přihlášením do internetového bankovnictví, protože jste zapomněli uživatelské jméno nebo heslo, stačí se mrknout do návodu Uživatelské jméno do internetového bankovnictvíZapomenuté heslo do internetového bankovnictví.

Co by se vám mohlo hodit

SMS kódy posíláme na primární telefonní číslo, které u nás máte vedené, to si můžete snadno změnit podle návodu Změna telefonního čísla.

Když vám vůbec nechodí upozornění, tedy SMS, maily nebo zprávy do mobilní aplikace, napovíme vám jak si s tím poradit.

Pomohla vám tato odpověď?

Poradna