Při ověřování plateb musíme vycházet z evropské směrnice PSD2. Může se stát, že platba proběhne bez nutnosti ověření kódem nebo heslem. Spolu s úpravami totiž zavádíme mechanismy, které umožňují toto silné ověření v mnoha případech nevyžadovat. Nikdy však dopředu nevíme, kdy po vás ověření budeme vyžadovat a kdy ne. Zkrátka záleží jen na nás, jak to vyhodnotíme.
Toto nastavení se týká všech klientů a není možné ho měnit. Případné ověření můžete potvrdit SMS kódem nebo notifikací v mobilní aplikaci My Air.
V internetovém bankovnictví |
Nastavení / Zabezpečení / Podepisování |
Jestli nechcete platby na některý účet potvrzovat, stačí si jej přidat mezi známé účty. Účet totiž znáte, ověříte si ho první platbou.
V internetovém bankovnictví |
Placení / Šablony / Známé účty Pro zrušení známého účtu stačí, když kliknete na ikonu křížku vpravo a poté potvrdíte. Hodí se vědět, že mobilní aplikace tuto možnost zatím neumí. |
Při zadávání platby v internetovém bankovnictví, můžete místo obyčejného „Zaplatit“ kliknout na „Zaplatit a přidat mezi známé účty“.