Novou nálepku v tuto chvíli nabízíme jen dětem a mladistvým. Stále ale dospělým klientům provádíme automatickou obnovu nebo vydání náhradní nálepky. Kdykoliv si také mohou požádat o plastovou platební kartu a pro větší pohodlí u ní zapnout placení přes Google Pay nebo Apple Pay.
V internetovém bankovnictví | nebo mobilní aplikaci |
Nastavení / Žádosti a smlouvy — Debetní karta nebo nálepka | V Chytrém přehledu zvolíte svůj běžný účet, ke kterému chcete kartu vydat. V pravém horním rohu klikněte na tři tečky a zvolíte Nová karta nebo nálepka. |
Do 10 dní vám dorazí obyčejnou poštou na adresu, kterou uvedete v žádosti. Aby si Vás spolehlivě našla, zkontrolujte si prosím, že máte schránku se zvonkem označenou svým jménem. Hodí se vědět, že na pobočky nálepky neposíláme.
V internetovém bankovnictví | nebo v mobilní aplikaci |
Účty a karty / Karty k účtu — Aktivovat nálepku | Menu / Platby a karty / Karty a nálepky Možnost aktivace nálepky najdete po rozkliknutí detailu karty. |
PIN si lehce zobrazíte podle tohoto návodu.
Nálepkou můžete platit u každého platebního terminálu, který umožňuje bezkontaktní platby. Stejně tak s nálepkou můžete vybírat i hotovost, vždy je však potřeba najít bankomat s bezkontaktní čtečkou. Naše bankomaty mají bezkontaktní čtečku všechny.
Hodí se vědět, že nálepkou na internetu nezaplatíte. Platební nálepka totiž nemá bezpečnostní CVC kód, který běžně najdete na zadní straně karty, a slouží právě k nákupům na internetu. Stejně tak není možné, si nálepku nahrát do Google Pay nebo Apple Pay a využívat ji přes tyto aplikace pro placení mobilem.
U nálepky se vám může hodit i klíčenka, kterou vám rádi poskytneme na našich pobočkách. Poštou je neposíláme.
A jak se mezitím dostanete k penězům, pokud nemáte žádnou jinou kartu ani nálepku? Stačí, když se za námi zastavíte na pobočku. S sebou si prosím vezměte občanský průkaz a mobilní telefon.