Rozpracovaná žádost
Pokud se kvůli podpisu nemusíme vidět na pobočce, žádost tady raz dva dokončíte.
Pokud se kvůli podpisu nemusíme vidět na pobočce, žádost tady raz dva dokončíte.
Jestli ještě nejste naším klientem, žádost dokončíte na našich stránkách dole v odkazu Pokračovat v žádosti. Budete pro to potřebovat kód rozpracované žádosti, který jsme vám mailem poslali.
Rozpracovanou žádost lehce najdete v mobilní aplikaci.



Některé žádosti zatím nelze v mobilní aplikaci podepsat a je potřeba je podepsat v internetovém bankovnictví.
Pokud budete chtít stornovat žádost, kterou máte rozpracovanou, zvládnete to v mobilní aplikaci na stejném místě, jako na obrázcích výše. Ťuknete na Menu / Nastavení a banka / Rozpracované žádosti.
V mobilní aplikaci lze zrušit rozpracovanou žádost o účet, kartu, půjčku, kontokorent i hypotéku.
Jestli ještě nejste našim klientem, žádost zrušíte na našich stránkách dole v odkazu Pokračovat v žádosti. Budete pro to potřebovat kód rozpracované žádosti, který jsme vám mailem poslali.
Když žádost nezrušíte vy, uděláme to sami automaticky po 30 dnech.