Rozpracovaná žádost

Pokud se kvůli podpisu nemusíme vidět na pobočce, žádost tady raz dva dokončíte.

Ještě nejste klientem

Jestli ještě nejste naším klientem, žádost dokončíte na našich stránkách dole v odkazu Pokračovat v žádosti. Budete pro to potřebovat kód rozpracované žádosti, který jsme vám mailem poslali.

Pokračování v rozpracované žádosti

Rozpracovanou žádost lehce najdete v mobilní aplikaci.

  1. Ťukněte na Menu (1).
    Ilustrace: Rozpracovaná žádost
  2. V části Nastavení a banka dále zvolíte Rozpracované žádosti (2).
    Ilustrace: Rozpracovaná žádost
  3. Nakonec zvolíte, co se má s žádostí stát.
    Ilustrace: Rozpracovaná žádost

Některé žádosti zatím nelze v mobilní aplikaci podepsat a je potřeba je podepsat v internetovém bankovnictví.

Storno rozpracované žádosti

Pokud budete chtít stornovat žádost, kterou máte rozpracovanou, zvládnete to v mobilní aplikaci na stejném místě, jako na obrázcích výše. Ťuknete na Menu / Nastavení a banka / Rozpracované žádosti.

mobilní aplikaci lze zrušit rozpracovanou žádost o účet, kartu, půjčku, kontokorent i hypotéku.

Jestli ještě nejste našim klientem, žádost zrušíte na našich stránkách dole v odkazu Pokračovat v žádosti. Budete pro to potřebovat kód rozpracované žádosti, který jsme vám mailem poslali.

Když žádost nezrušíte vy, uděláme to sami automaticky po 30 dnech.

Poradna