Vyhledání platby

Své platby najdete na pár kliknutí.

Všechny platby si jednoduše vyhledáte ve své mobilní aplikaci.

  1. Na Chytrém přehledu ťuknete na svůj běžný účet (1).
    Ilustrace: Vyhledání platby
  2. Dále zvolíte možnost Hledat (2). U spořicího účtu je nejdříve potřeba zvolit Přehled plateb a poté možnost Hledat.
    Ilustrace: Vyhledání platby

Jestli z nějakého důvodu nemůžete odeslat ze svého účtu zadanou platbu, pak taková platba čeká na zpracování ještě 5 pracovních dní. Když se neodešle, zařadíme ji do neúspěšných plateb a o tom, že jsme platbu nemohli odeslat, vám dáme vědět.

Smazání neúspěšné platby

  1. Pokud potřebujete smazat neúspěšnou platbu, ťukněte na Menu (1).
    Ilustrace: Vyhledání platby
  2. Poté v části Platby a karty zvolte Neúspěšné platby (2).
    Ilustrace: Vyhledání platby

Na detailu neúspěšné platby ji už lehce zrušíte.

Je důležité říct, že položka Neúspěšné platby se vám v menu ukáže, jen pokud nějaké takové platby na účtu skutečně máte.

Budoucí platby

  1. Pro zobrazení budoucích plateb na Chytrém přehledu ťuknete na svůj běžný účet (1).
    Ilustrace: Vyhledání platby
  2. Dále zvolíte možnost Hledat (2). U spořicího účtu je nejdříve potřeba zvolit Přehled plateb a poté možnost Hledat.
    Ilustrace: Vyhledání platby
  3. Ve vyhledávání pak zvolíte stav Budoucí (3).
    Ilustrace: Vyhledání platby
  4. Pro úpravu nebo zrušení platby na ni stačí ťuknout (4) a tím přejít na její detail.
    Ilustrace: Vyhledání platby
  5. Na detailu platby už uvidíte možnost ji upravit nebo zrušit.

Hodí se vědět, že okamžité platby odchází kdykoliv, v pracovní dny i o víkendech, ve dne i v noci. Ostatní platby, trvalé příkazy, inkasa a SIPO se odesílají pouze v pracovní dny a příjemci se připisují zpravidla až následující pracovní den.

Poradna