Založení účtu
Účet si u nás může založit každý, komu už bylo alespoň 15 let a má platné české telefonní číslo. Otevřít je možné až 10 běžných a 1 spořicí účet v každé měně.
Účet si u nás může založit každý, komu už bylo alespoň 15 let a má platné české telefonní číslo. Otevřít je možné až 10 běžných a 1 spořicí účet v každé měně.
Vedení jednoho účtu od každé měny u nás máte zdarma. Na výběr máte korunový, eurový a dolarový účet. Pokud chcete mít v dané měně více účtů, měsíčně si od vás za vedení všech vezmeme dohromady 10 korun, ať už jich máte 5 nebo 10.
Jak si účet založíte se dozvíte níže, podle toho, jestli už účet někde máte nebo ne.
Účet si založíte snadno online z pohodlí domova na našich webových stránkách. Využít můžete ale i aplikaci My Air, kterou si stáhnete z obchodu Google Play nebo App Store. Stačí vám k tomu bankovní identita, se kterou vám účet otevřeme obratem.
Pokud bankovní identitu nemáte, pro založení účtu bez návštěvy pobočky od vás budeme potřebovat občanský průkaz a druhý doklad totožnosti. Tím může být cestovní pas, řidičský průkaz, zbrojní průkaz nebo rodný list. Všechny doklady nám stačí nahrát ofocené přímo v žádosti nebo poslat mailem na doklady@airbank.cz.
Kromě dokladů totožnosti pak při vyřízení na dálku potřebujeme také aktivační platbu v korunách z nějakého jiného českého účtu, který už máte založený na své jméno. Jen tak máme jistotu, že už vás nějaká jiná banka ověřila. Důležité je poslat aktivační platbu s poznámkou „Nový účet u Air Bank“, bez ní nemůžeme účet aktivovat. Jakmile aktivační platba dorazí, účet aktivujeme a dáme vám o tom vědět mailem. Aktivace účtu může trvat nejdéle 2 dny.
Pokud jiný český účet nemáte, žádost si také můžete vyplnit pod odkazem Stát se klientem. V ní pak zvolíte, že smlouvu podepíšete na pobočce. Nebo přijďte na pobočku rovnou a vše vyřídíme společně. S sebou si určitě vezměte občanský průkaz a svůj telefon s českým číslem. I v tomto případě budete mít účet aktivní hned.
Pokud jste cizinec, jde to také, stačí se podívat do návodu na založení účtu pro cizince.
Pokud si chcete založit další účet, lehce to zvládnete v internetovém bankovnictví v části Nastavení (1). Tam klikněte na Žádosti a smlouvy (2) a Nabídka služeb (3). Dále zvolíte Běžný účet (4) nebo Spořící účet (5).
Ke svému účtu máte u nás zdarma přístup prostřednictvím internetového bankovnictví a mobilní aplikace. Pokud jste si účet nezaložili přímo v aplikaci, můžete si ji jednoduše spárovat se svým účtem hned po jeho aktivaci.
Díky aplikaci můžete platit mobilem, kontrolovat svůj zůstatek a mít své peníze vždy pod kontrolou. Také v ní najdete odměny za placení u obchodníků.
Pokud potřebujete s čímkoliv poradit, můžete se zeptat Anety, naší virtuální asistentky. Pracuje non-stop a ráda vám pomůže.