Zaplacené zboží mi nepřišlo

Pokud jste si objednali zboží, které vám ve lhůtě, kterou obchodník uvádí ve svých obchodních podmínkách, nedorazilo, je nejdříve potřeba dát vědět samotnému obchodníkovi. Ten by vám měl nabídnout vhodnou náhradu nebo vrátit peníze. Teprve když s ním nenajdete společnou řeč a platili jste za zboží kartou, napište nám prostřednictvím formuláře a my se vám pokusíme pomoci.

K tomu budeme potřebovat:

  • údaje o platbě, jako jsou datum, částku a poslední 4 čísla karty, kterou jste zaplatili
  • termín, do kdy mělo být zboží dodáno (datum doručení nebo lhůtu, kterou uváděl obchodník v objednávce či ve svých obchodních podmínkách)
  • původní objednávku, případně fakturu (pokud ji již nemáte nebo vám žádná nedorazila, pak detailní popis objednaného zboží, značku, barvu, velikost, typ, případně jakoukoliv fotografii stejného zboží)
  • vaši společnou komunikaci s obchodníkem, případně vaše samotné zprávy, jestli obchodník nereaguje

Co by se vám mohlo hodit

Pokud hledáte postup pro vrácení platby převodem, mrkněte na návod Co se špatně odeslanou platbou?

Poradna