Pokud si potřebujete změnit telefonní číslo nebo mail zvládnete to v mobilní aplikaci v části Menu / Nastavení a banka / Můj profil — Můj mail a telefon.
Na změnu korespondenční adresy, půjdete v internetovém bankovnictví přes Nastavení / Obecné / Osobní údaje.
Vaši aktuální trvalou adresu nebo změnu příjmení, titulu a občanského průkazu, se dozvíme automaticky ze základních registrů státní správy. Nemusíte nám tak o změně dávat vědět. Jakmile údaje aktualizujeme, pošleme vám o tom zprávu do internetového bankovnictví a mobilní aplikace.
Změnu adresy sídla podnikání provedeme automaticky na základě změny v příslušném veřejném rejstříku.
V případě, že si přejete změnit údaje uvedené na vašich fakturách, které vystavujete v mobilním bankovnictví, přejděte do nastavení přímo ve fakturaci — volba vpravo nahoře. Zde si můžete změnit telefon, emailovou adresu nebo doplnit webové stránky.