Změna příjmení a titulu

Může se stát, že se vám změnilo příjmení nebo titul. V tom případě je dobré vědět, jak postupovat.

Změna příjmení

O změně vašeho příjmení se dozvíme automaticky ze základních registrů státní správy. Jakmile údaje aktualizujeme, pošleme vám o tom zprávu do vašeho bankovnictví.

Údaje si snadno zkontrolujete v mobilní aplikaci v části Menu / Nastavení a banka / Můj profil.

Abychom měli jistotu, že je vše správně, budeme od vás potřebovat oboustrannou kopii platného občanského průkazu. Tu nám můžete nahrát v mobilní aplikaci v části Menu / Nastavení a banka / Můj profil. Následně v záložce Moje údaje ťuknete na Nahrát osobní doklad.

Pokud nemáte mobilní aplikaci k dispozici, tak nám kopii občanského průkazu, můžete poslat i na mail doklady@airbank.cz.

Jakmile vám jméno změníme, můžete si požádat o náhradní kartu. S tím prosím počkejte, až vám změnu potvrdíme. Poznáte to tak, že po přihlášení do mobilní aplikace ťuknete na Menu a vlevo nahoře už uvidíte nové jméno. Pokud máte i jako disponent svou kartu k účtu majitele, je potřeba, aby vám náhradní vydal právě majitel daného účtu. Pokud máte i jako disponent svou kartu k účtu majitele, je potřeba, aby vám náhradní vydal právě majitel daného účtu.

Změna příjmení u držitele karty

Změnu příjmení držitele nám nahlásíte pomocí formuláře Oznámení o změně kontaktů držitele karty.

Formulář vyplní držitel, a vy jako majitel účtu nám ho pošlete spolu s oboustranně vyfoceným nebo naskenovaným občanským průkazem. Můžete to udělat zprávou z internetového bankovnictví nebo mailem na adresu doklady@airbank.cz.

Jakmile jméno změníme, můžete vydat držiteli náhradní kartu.

Změna titulu

Titul si snadno upravíte v mobilní aplikaci v části Menu / Nastavení a banka / Můj profil. Následně v záložce Moje údaje ťuknete na Upravit.

Poradna