Změna příjmení a titulu
Může se stát, že se vám změnilo příjmení nebo titul. V tom případě je dobré vědět, jak postupovat.
Může se stát, že se vám změnilo příjmení nebo titul. V tom případě je dobré vědět, jak postupovat.
O změně vašeho příjmení se dozvíme automaticky ze základních registrů státní správy. Jakmile údaje aktualizujeme, pošleme vám o tom zprávu do vašeho bankovnictví.
Údaje si snadno zkontrolujete v internetovém bankovnictví v části Nastavení / Obecné / Osobní údaje.
Abychom měli jistotu, že je vše správně, budeme od vás potřebovat oboustrannou kopii platného občanského průkazu. Tu nám můžete poslat pomocí zprávy z internetového bankovnictví nebo mailem na doklady@airbank.cz.
Jakmile vám jméno změníme, můžete si požádat o náhradní kartu. S tím prosím počkejte, až vám změnu potvrdíme. Poznáte to tak, že po přihlášení do internetového bankovnictví na počítači uvidíte vpravo nahoře už nové jméno. Pokud máte i jako disponent svou kartu k účtu majitele, je potřeba, aby vám náhradní vydal právě majitel daného účtu.
Změnu příjmení držitele nám nahlásíte pomocí formuláře Oznámení o změně kontaktů držitele karty. Formulář vyplní držitel a vy jako majitel účtu nám ho pošlete spolu s oboustranně vyfoceným nebo naskenovaným občanským průkazem. Můžete to udělat zprávou z internetového bankovnictví nebo mailem na adresu doklady@airbank.cz.
Jakmile jméno změníme, můžete vydat držiteli náhradní kartu.
Titul si snadno upravíte v internetovém bankovnictví v části Nastavení / Obecné / Osobní údaje — Upravit údaje.