Převést si účet k nám je snazší, než si myslíte
Váš účet v jiné bance k nám převedeme raz dva tři.
Váš účet v jiné bance k nám převedeme raz dva tři.
O převedení účtu lehce požádáte v internetovém bankovnictví v části Nastavení / Žádosti a smlouvy / Nabídka služeb — Mobilita. Požádat o převedení účtu může pouze jeho majitel. Jestli máte zřízeného disponenta, tak jeho převedení není možné. V žádosti vyplníte číslo převáděného účtu, jeho měnu…
Tuto službu jsme se rozhodli zavést proto, že věříme, že by člověk neměl platit za něco, co nefunguje tak, jak má. Díky ní nám totiž můžete dát rychle vědět, že jsme někde udělali chybu, a za službu, která neproběhla tak, jak jsme slíbili, si vrátit poplatek…
Vedení jednoho účtu od každé měny u nás máte zdarma. Na výběr máte korunový, eurový a dolarový účet. Pokud chcete mít v dané měně více účtů, měsíčně si od vás za vedení všech vezmeme dohromady 10 korun, ať už jich máte 5 nebo 10…