Air Bank spouští reklamní kampaň, která odráží její nový komunikační koncept nazvaný „100 důvodů“. Koncept vychází z dlouhodobé strategie banky zjednodušovat lidem práci s financemi, přinášet výhodné a kompletní služby, a to vše férově a přátelsky. Hlavním sdělením kampaně je „100× více důvodů, proč i banku můžete mít rádi“. Banka tak pokračuje v započatém trendu, kdy hlavní roli v jejích spotech přebírají klienti.
Za 13 let své existence Air Bank zavedla více než stovku vylepšení napříč všemi oblastmi bankovnictví. Díky tomu dnes patří mezi největší banky na českém trhu s 1,5 milionem klientů, kteří podle průzkumů vykazují nejvyšší míru spokojenosti na trhu. V novém konceptu ukazuje, že je plnohodnotnou bankou, která dokáže řešit veškeré finanční potřeby svých klientů.
„Víme, že pro většinu lidí jsou peníze důležité a řeší je prakticky každý den. Zároveň ale vidíme, že bankám a jejich službám často nerozumí a ani rozumět nechtějí. To vytváří zbytečné napětí a frustrace. Náš nový komunikační koncept proto stojí na jednoduchém principu: ukazujeme konkrétní způsoby, kterými jsme za 13 let existence Air Bank odstranili více než sto různých komplikací při práci s penězi," říká Oldřich Dostál, marketingový ředitel Air Bank. „Chceme lidem ukázat, že s Air Bank mohou mít své finance pod kontrolou snadno a bez starostí. Ať už jde o přehledné řízení financí, rychlé sjednání půjčky na jedno kliknutí nebo možnost vyřídit hypotéku kompletně online — ve všech oblastech nabízíme řešení, která jim usnadní život.“
Nová kampaň se zaměří na představení konkrétních inovací, vylepšení ale i zákaznického přístupu, kterými Air Bank usnadňuje svým klientům život. Pracuje s motivem čísel, jež zastupují jednotlivé důvody, a společně tvoří soubor více než 100 různých důvodů, proč je Air Bank ta správná volba. Patří mezi ně například zobrazování majitele účtu při zadávání platby, přehledný jednostránkový ceník, věrnostní výhody pro stávající klienty, možnost zvládnout vše v aplikaci, ale i fakt, že na pobočku můžete přijít třeba i s domácím mazlíčkem. „Může se jednat o drobnosti, které ale ve výsledku mají velký vliv na uživatelskou zkušenost klienta, ale i zásadní věci, jako je možnost předčasného splacení hypotéky bez poplatku, rozložení splátek nebo investování v aplikaci v rodném jazyce. Číslo sto tedy není náhodné — je to skutečný počet inovací a vylepšení, s kterými jsme přišli, abychom bankovnictví udělali jednodušší, férovější, přátelštější a výhodnější,“ dodává Oldřich Dostál.
Kampaň startuje 3. března první sérií reklamních spotů na TV Nova a v online prostředí a je doplněna o OOH plochy. Nová reklamní kampaň je výsledkem spolupráce agentury Werk. camp a interního marketingového týmu Air Bank. První televizní spoty jsou k vidění zde:
98/ Výhody navíc pro věrné klienty — https://youtu.be/zHwt-0Nj2RY
5/ Vše v aplikaci jednoduše z domova — https://youtu.be/lmgQSrpGehE
70/ Mimořádné splátky zdarma — https://youtu.be/krXwRNie9m0
89/ Na pobočku se vším — https://youtu.be/u2m9EUErdPc
61/ Účet a většina služeb zdarma — https://youtu.be/C1e-2ADt9D4
Kontakt
Alžběta Honsová / tisková mluvčí Air Bank
Air Bank / člen skupiny PPF
Evropská 2690/17 / 160 00 Praha 6
T +420 602 228 199/ E novinari@airbank.cz