Nastavte si aplikaci My Air jako bezpečný klíč k účtu
S mobilní aplikací je bankování bezpečnější i pohodlnější. Stáhněte si ji a uvidíte.
Aplikace je pevně svázaná s vaším mobilním telefonem. Bez něj tak dveře k vašemu účtu zůstanou pro ostatní zavřené. Bát se nemusíte, ani když mobil ztratíte. Bez hesla, vašeho otisku prstu nebo obdobného ověření se do aplikace nikdo nedostane, byť by se snažil sebevíc.
Stačí v My Air ťuknout na ikonu klíčku (1), ofotit QR kód na přihlašovací obrazovce (2), potvrdit akci v aplikaci a jste tam. Choďte do svého bankovnictví zkratkou přes aplikaci. Je to pohodlnější a zároveň bezpečné.
Žádná platba neproběhne bez vašeho vědomí. Okamžitě ji totiž uvidíte na displeji svého telefonu nebo chytrých hodinek. A to na rozdíl od zůstatkových SMS úplně zdarma.
Platby v internetovém bankovnictví potvrdíte v aplikaci pouhým ťuknutím na displej telefonu. Na zdlouhavé přepisování kódů z SMS můžete zapomenout. Stejně pohodlně potvrdíte i platby kartou na internetu.
Platby pro vás budou brnkačka. Platbu mobilem v obchodě potvrdíte otiskem prstu nebo heslem a stejně jednoduše potvrdíte i poslání peněz v mobilním bankovnictví.
Když zavoláte na naše kontaktní centrum, aplikace nám pomůže zjistit, že to jste opravdu vy. Je to mnohem rychlejší a jednodušší než procházet kontrolní otázky, u kterých si na správné odpovědi nemusíte hned vzpomenout.
Pokud v aplikaci z nějakého důvodu nechcete bankovat naplno, můžete ji používat v omezeném režimu. Z aplikace tak nepůjdou odesílat žádné peníze, ale můžete ji využívat k potvrzování plateb a přihlašování do internetového bankovnictví. Dá vám také vědět, když se změní zůstatek na vašem účtu. Omezený režim si sami snadno nastavíte při propojování aplikace s účtem.
Jestli ještě aplikaci nemáte ve svém telefonu, jednoduše ji stáhnete ve svém obchodu s aplikacemi. Pro telefony s operačním systémem Android 7 a vyšší z Google Play, pro ty s iOS 14 a vyšší z App Store. A jak aplikaci propojíte s účtem přes rozpoznání obličeje…
Heslo si volíte při spárování mobilní aplikace s internetovým bankovnictvím. Pravděpodobně je tedy jiné než to, co používáte pro přihlášení do internetového bankovnictví na počítači. Nejčastěji se jedná o šestimístnou číselnou kombinaci. Když zapomenete heslo do mobilní aplikace…
Pokud jste tak dlouho zadávali chybné heslo, až jste si aplikaci zablokovali, snadno si ji sami zase odblokujete: V internetovém bankovnictví Nastavení / Aplikace / Mobilní bankovnictví U blokované aplikace uvidíte vedle jejího názvu vlevo ikonu zámečku. Pro odblokování aplikace postačí…
Pokud se rozhodnete změnit heslo pro mobilní aplikaci, zvládnete to: V mobilní aplikaci Menu / Nastavení a banka / Nastavení — Bezpečnost — Změna hesla Tady zadáte své stávající heslo do mobilní aplikace, zvolíte si nové a změnu potvrdíte…