Každé telefonní číslo může být přiřazené jen k jednomu účtu, protože jinak by banky nevěděly, kam vlastně mají peníze poslat. Takže než se do registrace pustíte, promyslete si, se kterým účtem číslo propojíte. Musí to být účet v korunách, ale je jedno, jestli bude osobní, podnikatelský, nebo třeba spořicí.
Zároveň platí, že přes nás si můžete s účtem propojit jen to číslo, které máte jako kontaktní ve svém profilu. Takže vám nemůže jeden telefon vést třeba na běžný účet a jiný na spořicí. Kdybyste si potřebovali nechat platby na kontakt posílat jinam, musíte si v aplikaci nebo bankovnictví změnit kontaktní telefon.
Na jeden účet může naopak odkazovat tolik čísel, kolik potřebujete. Třeba když se rozhodnete pro platby na kontakt využívat rodinný účet jak vy, tak váš partner nebo partnerka. Jednoduše řečeno si na váš účet může nechat platit každý, kdo k němu má disponentská práva a vlastní telefonní číslo. Takže klidně i vaše děti. Když si někdo jako disponent propojí účet, který vlastníte, se svým telefonním číslem, pro jistotu vám dáme vědět mailem.
Pokud u nás nemáte aktuální číslo, tak by se vám mohl hodit návod Změna telefonního čísla.