Zaplatil jsem kartou a obchodník mi tvrdí, že moji platbu neeviduje

K této situaci nejčastěji dochází při platbách kartou na internetu. Jedním z důvodů může být například chyba u platební brány nebo potíže s internetovým připojením, kvůli kterým se informace o platbě k obchodníkovi nedostane.

Co tedy dělat?

  • počkejte maximálně 8 dní, jestli se platba zaúčtuje
  • po zaúčtování zmizí u platby nápis (nezaúčtováno)
  • když si ji obchodník nezaúčtuje, platba po 8 dnech z historie zmizí a znovu se vám navýší dostupný zůstatek

Pokud i po zaúčtování bude obchodník tvrdit, že vaši platbu neeviduje, dejte nám prosím vědět pomocí formuláře, a my se vám pokusíme pomoci.

K tomu prosím připojte:
  • obchodníkovo vyjádření, že platbu nedohledal
  • údaje o platbě, jako jsou poslední 4 čísla karty, kterou jste platili, částku, datum platby
  • bližší informace o tom, co jste platili, například potvrzení objednávky

Jakmile k nám formulář dorazí, s celou situací se seznámíme a ozveme se vám, jak nejdříve to bude možné. Společně se domluvíme na dalším postupu.

Co by se vám mohlo hodit

Pokud jste obchodníkovi zaplatili znovu a teď máte na účtu platbu dvakrát, tak vám pomůže tento návod.

Poradna