Něco neběží, jak má? Zkuste tyhle naše tipy

Mobilní aplikace

1) Potvrzení mi na telefon nechodí, nebo je aspoň nemůžu nikde najít. Čím to může být?

Důvodem může být nastavení nebo vlastnosti telefonu, na některých typech telefonů i nastavení jiného než systémového spouštěče aplikací nebo motivu telefonu, pravidla při nízké úrovni nabití telefonu a další věci.

  • TIP: Zkontrolujte, jestli jste oznámení jen nepřehlédli. Na všech platformách lze starší (propásnuté) oznámení ukázat tažením prstu po obrazovce shora dolů.
  • TIP: Podívejte se, jestli máte oznámení na svém telefonu povolené, a pokud ne, tak je pro naši aplikaci povolte:
    • iOS — Nastavení / Oznámení / Styl oznámení / Air Bank / Povolit oznámení
    • Android — Nastavení / Aplikace / Air Bank / Ukázat upozornění
    • Windows Phone — Nastavení / Oznámení + Akce / Air Bank / Zobrazovat informační zprávy
  • TIP: Pokud jste ve starších oznámeních nic nenašli a kontrola nastavení ukázala, že vše máte správně, přihlaste se do naší mobilní aplikace — tam byste oznámení měli najít vždy.

2) Nemůžu nic potvrdit, dokud se nepřihlásím do mobilní aplikace. Je to normální, nebo by to mělo běžet i bez přihlášení?

Přihlásit se do mobilní aplikace vám doporučujeme hned po nastavení nového způsobu potvrzování. Pak už ale pro potvrzování plateb a dalších věcí v internetovém bankovnictví přihlášení do mobilní aplikace nutné není.

  • TIP: Možná jste v takzvaném offline módu. Před potvrzením jakékoliv akce zkontrolujte, že je telefon připojený k internetu (přes WiFi nebo mobilní internet, není v letovém režimu).
  • TIP: Pokud vlastníte iPhone, otevírejte potvrzení přímo přes oznámení. Když půjdete místo hledání potvrzení rovnou do aplikace, bude po vás chtít nejdříve přihlášení.

3) Omylem jsem si mobilní aplikaci smazal a po jejím novém nainstalování mi to nefunguje. Co mám dělat?

Před smazáním aplikace z telefonu je vždy potřeba změnit v internetovém bankovnictví způsob potvrzování zpět na potvrzovací SMS a pak z něj mobilní aplikaci odpárovat. Pokud to neuděláte, nebude s nově nainstalovanou aplikací potvrzování fungovat. To samé platí i pro případ ztráty nebo zničení telefonu a nastavení nového.

  • TIP: Pokud jste potvrzování s pomocí mobilní aplikace používali jen pro potvrzování plateb a dalších akcí, a ne pro přihlášení k účtu, přihlaste se do svého internetového bankovnictví. Po ověření si budete moct nový způsob potvrzování nastavit znovu. Kdybyste s tím chtěli pomoct, zavolejte kdykoliv od 8 do 20 hodin do našeho kontaktního centra. K dispozici máte číslo 515 202 202. Můžete také přijít na některou z našich poboček. Jejich mapu najdete tady.
  • TIP: Pokud jste potvrzování s pomocí mobilní aplikace používali i pro přihlášení k účtu, budeme to muset nastavit rovnou spolu. Zavolejte nám kdykoliv od 8 do 20 hodin na 515 202 202 anebo přijďte na některou z našich poboček. Jejich mapu najdete tady. Rádi vám s tím pomůžeme.
Zpět na novinky