Robert Štefl odpovídal na vaše dotazy k Sazce

Bankomaty

Když jsme nedávno říkali, že se chystáme snížit počet míst u Sazky, přišla nám od vás spousta dotazů. Proto jsme požádali šéfa rozvoje bankovních služeb Roberta Štefla, aby na nejčastější dotazy odpověděl znovu a podrobněji vysvětlil, jak to všechno bude.

Robert ŠteflRoberte, náš plán snížit počet výběrových míst u Sazky některé klienty hodně překvapil. Na začátku proto prosím nejdřív připomeň, proč to vůbec děláme.

O jednom důvodu jsme už psali a to je společná snaha naše i Sazky, aby byli klienti s výběry co nejvíce spokojeni. Už dnes je v naprosté většině případů servis perfektní a lidé nám píšou, jak jsou za tuhle službu rádi. Čas od času se ale setkáváme i s ohlasy, že něco neproběhlo podle očekávání. Souvisí to hlavně s tím, že zatímco na některých místech Sazky vybírají klienti denně, jinde proběhne takový výběr třeba jen jednou za rok. Ještě důležitější je ale druhý důvod.

A tím je?

Druhým a tím vůbec hlavním důvodem je pro nás i Sazku nová povinnost všechny lidi obsluhující tato místa školit a certifikovat na rozpoznávání falešných bankovek. Školit tímto způsobem všechna současná místa by pro nás bylo moc drahé i logisticky náročné, proto jsme se ve spolupráci se Sazkou rozhodli výběry dál nabízet jen na vybraných místech. I těch ale bude hodně, okolo 1500.

Klienti se často také ptali na to, podle čeho budeme místa vybírat. Ocenili by je třeba tam, kde dnes žádné bankomaty nejsou, například na venkově, u kempů a podobně.

Díváme se hlavně na to, kde už dnes klienti výběry u Sazky nejčastěji využívají. Pokud je tedy někdo na ně zvyklý a někde je využívá často, je velká šance, že tam výběrové místo zůstane dál. Naše představa je přibližně taková, že i s třetinovým počtem míst pokryjeme zhruba 75 procent všech výběrů, které u Sazky probíhají dnes.

Mohou nám klienti dávat nějaké své tipy, kde by výběrové místo Sazky rádi zachovali?

Určitě. Pokud už dnes klient nějaké místo Sazky často a rád využívá, budeme rádi, když nám o tom dá vědět na mail info@airbank.cz. Ideálně když se podívá do naší mapy a pošle nám přímo konkrétní název a adresu. Potřebujeme to ale nejpozději do konce ledna. Na výběru míst i školení jejich obsluhy už totiž ve spolupráci se Sazkou pracujeme. Celou změnu chceme udělat ještě do konce prvního čtvrtletí roku 2017. Pak budeme moct i přesně říct, kde všude mohou klienti u Sazky dál vybírat.

Někteří klienti se ptali i na to, jestli se mezi výběrovými místy objeví i některá z těch, kde dnes výběry možné nejsou, třeba pobočky České pošty.

Spíš ne, pobočky České pošty jsou hodně specifické, protože na nich bankovní služby poskytuje vždy jen jedna banka, která je hlavním partnerem pro bankovní služby. A tou my nejsme.

Hodně dotazů přišlo také na to, jak budeme výběrová místa značit. Pro klienty je teď snadné výběrové místo u Sazky poznat podle velkého žlutého loga a mají obavy, jak poznají, kde výběr možný je a kde není.

Na to samozřejmě myslíme. K rychlému vyhledání místa Sazky budou moct klienti dál využívat mapu na našem webu. Přímo na ulici si pak nejbližší místo najdou v naší mobilní aplikaci. A ve spolupráci se Sazkou samozřejmě přemýšlíme i o tom, jak tyto vybrané provozovny označovat také přímo na místě.

Klienti byli také zvědaví, jestli se mohou u Sazky těšit i na nějaké nové služby…

Společně se Sazkou se o tom bavíme a naopak jsme zvědaví, jaké další služby u Sazky by klienti v budoucnu uvítali. Pokud by měl tedy někdo z našich klientů jakýkoliv námět, budeme rádi, když nám o tom taky napíše na mail info@airbank.cz. Všechny podněty sbíráme, takže se to nikde neztratí.

Moc děkujeme, Roberte!

Taky díky a chtěl bych všem klientům popřát vše nejlepší do nového roku!

Zpět na novinky