Přihlášení do internetového bankovnictví

Řešení 4 nejčastějších problémů s přihlášením do internetového bankovnictví

  1. Přihlášení pomocí QR kódu
    Nejjednodušeji se do svého internetového bankovnictví přihlásíte pomocí své aplikace. A to tak, že si z mobilní aplikace naskenujete QR kód zobrazený na přihlašovací obrazovce internetového bankovnictví na počítači. Stačí namířit foťák telefonu na QR kód a kliknout na tlačítko, které se vám v aplikaci na telefonu objeví. Přihlášení následně potvrdíte opět v aplikaci. Podívejte se na video, jak na to:



  2. Nemůžete se dostat přes uživatelské jméno, nebo datum narození
    Pokud se nemůžete dostat přes datum narození, zkontrolujte si prosím, že jste všechny přihlašovací údaje zadali správně.
    Uživatelským jménem bývá mailová adresa, kterou u nás máte vedenou. Pokud vám toto nefunguje, je možné, že jste si uživatelské jméno sami změnili. V takovém případě můžete kliknout na Nepamatuji si uživatelské jméno (1), a poté na Poslat uživatelské jméno na email. Jestli máte mobilní aplikaci, uživatelské jméno si můžete zobrazit i v ní. Ťukněte na Menu / Nastavení a banka / Nastavení — Uživatelské jméno.
  3. Nechodí vám potvrzení
    Jestli vám nepřišla očekávaná SMS s ověřovacím kódem, tak prosím vyzkoušejte rady, které jsme pro vás sepsali v tomto návodu. Nejjednodušším řešením je spárovat si aplikaci My Air pomocí rozpoznání obličeje a potvrzovat přímo v aplikaci.
    Pokud vám nechodí upozornění do aplikace, stačí kliknout na Nemám mobilní aplikaci u sebe, a pošleme vám kód SMSkou. Po přihlášení si v Nastavení / Zabezpečení / Podepisování zkontrolujte, že máte aplikaci nastavenou pro potvrzování.

  4. Nepamatujete si heslo
    Když zjistíte, že si nepamatujete své heslo, snadno si ho obnovíte v mobilní aplikaci. Pokud aplikaci ještě nemáte, tak nezoufejte. Jednoduše si ji stáhněte a propojte s účtem i bez internetového bankovnictví. V tomto návodu zjistíte, jak na to.

Když se vám i přes uvedené rady nepodaří do bankovnictví přihlásit, zastavte se prosím za námi na pobočku nebo zavolejte. Společně se na vše podíváme. Zeptat se můžete i Anety, naší virtuální asistentky.

Poradna