Na kontaktním centru se nově prokážete s pomocí aplikace

Mobilní aplikace

Někdy se nám musíte při volání na kontaktní centrum prokázat, že jste to opravdu vy. Třeba když chcete opravit některé údaje, změnit si limity pro platby nebo se zeptat na stav žádosti. Doteď to šlo jen přes kontrolní otázky. Nově to uděláte mnohem rychleji a pohodlněji i pomocí mobilní aplikace.

aplikace - obrazovka 1 aplikace - obrazovka 2

Stačí si stáhnout mobilní aplikaci a spárovat si ji se svým účtem. A pak jen v internetovém bankovnictví nastavit, že chcete aplikaci používat i pro podepisování. Pokud už aplikaci máte a používáte ji pro podepisování plateb v internetovém bankovnictví, nastavíme vám to automaticky.

nastavení internetového bankovnictví

Když vás pak budeme muset při volání na kontaktní centrum prověřit, zadáte do mobilu jen krátké heslo a můžete hned pokračovat dál. A to i v případě, kdy zrovna nebudete připojeni k internetu. Tak to příště nezapomeňte vyzkoušet. Každá ušetřená minuta dobrá, no ne? :)

Vaše Air Bank

PS: Jak už jsme psali v dubnu, rušíme zadávání plateb přes kontaktní centrum. Pokud náhodou patříte mezi klienty, kteří to někdy využívali, zadávejte platby nově také přes mobilní aplikaci nebo internetové bankovnictví. Je to tak jednoduché, že si budete vyčítat, že jste to tak nedělali dřív…

Zpět na novinky