Co dělat, když máte nový telefon

Pokud jste se pořídili nový telefon, je několik věcí, které se vám mohou hodit.

Spárování mobilní aplikace

Mobilní aplikaci My Air si stáhnete v obchodě Google Play nebo App Store. Poté si ji na novém telefonu lehce propojíte pomocí obličeje. Jak na to, zjistíte v návodu Spárování mobilní aplikace.

Změna telefonního čísla

Jestli máte stále i své původní telefonní číslo, změníte si ho na nové jednoduše ve svém internetovém bankovnictví.

V případě, že už původní číslo nemáte, je potřeba se za námi zastavit na pobočku a společně to vyřešíme.

Změna způsobu potvrzování k účtu

Pokud si chcete nastavit potvrzování k účtu v mobilní aplikaci na novém zařízení, zvládnete to přímo v ní přes Menu / Nastavení a banka / Nastavení / Internetové bankovnictví — Potvrzování. Důležité je znát heslo do své mobilní aplikace.

Případně si potvrzování můžete kdykoliv změnit ve svém internetovém bankovnictví na počítači.

Když budete chtít změnit potvrzování na SMS kódy a aktuálně ho máte nastavené na aplikaci, kterou už nemáte po ruce, máte dvě možnosti. Nejrychlejší je si na novém telefonu propojit aplikaci obličejem podle návodu výše. Aplikaci si pak můžete nastavit rovnou i pro potvrzování. Druhou možností je nám zavolat a společně na telefonu se na to podíváme.

Nastavení upozornění pod účtem

Chcete-li dostávat notifikace o pohybech na účtu, je potřeba si tuto možnost nastavit v novém telefonu. Zvládnete to jak v mobilní aplikaci, tak i internetovém bankovnictví.

Přidání karty pro placení mobilem

Abyste mohli platit mobilem, je potřeba si kartu znovu nahrát do mobilu.

Kartu do aplikace Apple Wallet Google Pay vkládejte přes mobilní aplikaci My Air. Vyhnete se tak nutnosti nám volat a žádat o potvrzení operátorem. Jak na to, se dozvíte v návodu Apple PayGoogle Pay.

Co by se vám mohlo hodit

Kdybyste si chtěli změnit heslo do mobilní aplikace nebo ho zapomněli, může se vám hodit návod Heslo do mobilní aplikace.

Pro případ, že u nás ještě nemáte nastavenou vzorovou fotografii pro spárování aplikace, můžete to lehce napravit. Spárování každé další mobilní aplikace pro vás tak bude jednodušší.

I vaše dítě u nás může mít svou mobilní aplikaci, proto je dobré vědět, jak dětská aplikace funguje a co dělat v případě, když dítě telefon ztratí.

Poradna